ش. آبان ۱۰ام, ۱۳۹۹

تماس تلفنی ۴۰ هزار شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان از برقراری تماس تلفنی ۴۰ هزار و ۴۳۵ شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، سرهنگ مرتضی حیدری در گفتگو با خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس در تشریح فعالیت های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان گفت: در اردیبهشت ماه امسال ۴۰ هزار و ۴۳۵ شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان و شهرستان های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد ۱۹ هزار و ۲۸۵ مورد یعنی ۴۷ درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و ۱۸ هزار و ۶۶۵ موردبا ۴۶ درصد از تماس ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و ۲ هزارو ۴۸۵ فقره یعنی ۶ درصد این تماس ها غیر قابل رسیدگی بوده است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در مجموع تماس های پاسخ داده شده توسط کاربران مرکز تجمیع ۴۰ هزارو ۴۳۵ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد رشد وافزایش تماس داشته ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با هزارو ۴۱۹ نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده که که برابر داده های موجود ۶۷/۹۷ درصد از شهروندان رضایتمندی خودرا اعلام کرده اند.

سرهنگ حیدری اظهارداشت : در بررسی وضعیت عملکرد واحدهای عمل کننده در کلیه ماموریتهای ابلاغی۱۱۰ ماموران ۹۶٫۴۲ درصد زیر۱۵ دقیقه حاضر شده اند که در مقایسه با ماه قبل شاهد کاهش زمان حضور بوده ایم .

این مسئول انتظامی استان ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق پیام کوتاه سامانه ۱۱۰ ارسال و یا ضمن تماس با تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با خادمان خود در نیروی انتظامی بیش از پیش همکاری داشته باشند.

“بابک پاسا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس