آمازون با ارزش‌ترین برند جهان شد

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، بر اساس رده بندی سال ۲۰۱۹، آمازون در مقایسه با سال گذشته میلادی رشد ۵۲ درصدی را تجربه کرده است. به گفته «دورین وانگ»، مدیر جهانی BrandZ، دلیل جهش آمازون به خدمات متنوع ارائه شده توسط این شرکت مرتبط است. “بابک پارسا”

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، بر اساس رده بندی سال ۲۰۱۹، آمازون در مقایسه با سال گذشته میلادی رشد ۵۲ درصدی را تجربه کرده است. به گفته «دورین وانگ»، مدیر جهانی BrandZ، دلیل جهش آمازون به خدمات متنوع ارائه شده توسط این شرکت مرتبط است.

“بابک پارسا”