برگزاری اولین جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل پست استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱

اولین جلسه ارزیابی عملکرد و بیان اهداف و برنامه های اداره کل پست استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ بر اساس BSC به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید. به گزارش صدای گامبرون ، در این جلسه که روز دو شنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه جاری و با حضور مدیر کل، معاونین، روسا و کارشناسان ادارات ستادی […]

اولین جلسه ارزیابی عملکرد و بیان اهداف و برنامه های اداره کل پست استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ بر اساس BSC به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش صدای گامبرون ، در این جلسه که روز دو شنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه جاری و با حضور مدیر کل، معاونین، روسا و کارشناسان ادارات ستادی و اجرایی اداره کل پست استان به صورت ویدئو کنفرانس و با هدف ارزیابی عملکرد یک ساله ۱۴۰۰ برگزار گردید، وضعیت کسب و کار در استان هرمزگان، برنامه ها، اهداف و چگونگی روند همکاری مجموعه ستادی و اجرایی پست استان، در رسیدن به اهداف پیش بینی شده توسط شرکت ملی پست بررسی شد.

عبداله عبدلی، مدیر کل پست استان هرمزگان در این جلسه، برنامه های شرکت ملی پست را مطرح نمود و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به حاضرین، گفت: با نظارت بر عملکرد ادارات پست شهرستان ها و واحدهای قبول، تجزیه و مبادلات و توزیع همیشه کسب جایگاه اول در بین استانهای کشور، دست یافتنی است.

وی با اشاره به ترسیم برنامه های شرکت ملی پست بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC ، این برنامه را روش مناسبی دانست که می‌تواند مجموعه را در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

عبداله عبدلی در این جلسه با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای شبکه پستی در امر خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک و اولویت قرار دادن سرعت و دقت در فرایند قبول تا توزیع مرسولات در زمان تعهد شده، می توانیم شاهد رضایتمندی بیش از پیش مردم از پست استان باشیم.

مدیرکل پست استان در این جلسه، بابت عملکرد یکساله و تحمل مشکلات و نارسایی ها، از همکاران مجموعه تشکر و با توجه به سال نو، لزوم برنامه‌ریزی و آمادگی مجموعه، جهت تحقق برنامه های شبکه پستی در حوزه های درامد، ترافیک و کیفیت را متذکر و تسریع در پاسخ گویی به مکاتبات اداری، نظارت بر قبول مرسولات پستی توسط واحدهای پستی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و حفظ و رعایت حقوق شهروندی را بسیار مهم خواند.

داشتن تفکر سیستمی، فراهم نمودن محیط مناسب برای ارائه خدمت به مراجعین، رعایت ادب و نزاکت در گفتار و رفتار در برخورد با مراجعین و همکاران، حضور به موقع در محل کار و ارائه خدمت در تمام ساعات اداری، سخت کوشی و تلاش در کار، لزوم پیگیری مستمر روسای ادارات در خصوص پیگیری تفاهم های موجود، وصول مطالبات، افزایش بهره وری، صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات و منابع، آراستگی محیط کار، حفظ اسرار در انجام وظایف شغلی، اصلاح گشت های نامه رسانی در صورت لزوم، اهمیت سرویس اعتبار سنجی، داشتن وحدت، صمیمیت و همدلی با همکاران، اهم مواردی بود که توسط “عبداله عبدلی” مدیر کل پست استان هرمزگان مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه معاونین، روسای ادارات پست شهرستان ها و واحدهای ستادی و کارشناسان ذیربط ضمن ارائه نقطه نظرات خود به بررسی مسائل و شاخص های شهرستان ها پرداختند.