ثبت بیش از ۳ هزار گزارش مردمی هرمزگان در سامانه ۱۲۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: سه  هزار و هفتصدوچهل وسه  مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سالجاری تاکنون در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از   روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان؛ خلیل قاسمی افزود: دوهزارو  […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: سه  هزار و هفتصدوچهل وسه  مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سالجاری تاکنون در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از   روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان؛ خلیل قاسمی افزود: دوهزارو  و۹۰۰ مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، ۵۴۰مورد حضوری و ۳۰۰مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ثبت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سامانه ۱۲۴ را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.