ارتباط باما ساخت فیلم فاخر از زندگی محیطبانان

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ساخت فیلم سینمایی در باره زندگی محیطبانان خبر داد.

نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در دیدار با مدیر کل صدا و سیما خوزستان از ساخت فیلم فاخر درباره زندگی محیطبانان خبر داد.
وی گفت: هدف از ساخت این فیلم معرفی جامعه مظلوم محیط بان است که فرهنگ از خودگذشتگی در راه حفاظت از انفال الهی و مرز بوم ایران اسلامی نشان می‌دهد.
وی ادامه: داد ما در این پروژه سینمای سعی داریم تا عموم مردم شناخت بهتری از محیط زیست و محیط بانان پیدا کنند.

مرادی گفت محیط بانان و شهدای محیط زیست حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و این فیلم می تواند به اثری ماندگار در حوزه محیط زیست تبدیل شود .
معاون آموزش مشارکت های مردمی سازمان از صدا و سیما مرکز خوزستان خواست تا در این پروژه هنری مشارکت داشته باشد.
وی گفت: این پروژه فرصتی است تا هنرمندان استانی با حضور در کنار هنرمندان بزرگ کشور در سطح ملی و بین المللی دیده شوند.
در این دیدار دبیقی مدیر کل صدا و سیما خوزستان نیز گفت تولید اثر تلویزیونی یا سینمایی راجع به زندگی محیط بانان در استان نیازمند یک نگاه خاص و ویژه است .
او ادامه داد: زندگی این افراد برای همه مردم چه در سطح ملی و بین المللی جذاب می باشد و می توان از این جاذبه برای یک کار هنری فاخر کمک گرفت .

داود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز از آمادگی این اداره کل جهت مشارکت در ساخت این پروژه سینمای خبر داد و گفت مجموعه محیط زیست استان آمادگی همکاری و پشتیبانی از این پروژه را دارد .
در ادامه فریدون نجفی کارگردان این فیلم در خصوص اهمیت ساخت فیلم وجذابیت کار در حوزه محیط زیست برای جامعه مطالبی بیان کرد.
در این دیدار به پاس مشارکت صدا و سیمای مرکز خوزستان در برگزاری نخستین کنگره شهدای محیط زیست در اهواز ، تندیس این کنگره به مدیر کل صدا و سیما خوزستان اهدا شد.