یقین داریم بر اساس شاخص‌های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب؛

انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری منجر به حفاظت بهتر از محیط‌‌زیست خواهد شد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با دعوت از مردم بصیر شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان اصلی‌ترین نماد مردم سالاری دینی، حفاظت بهتر از محیط ‌زیست را منوط به انتخاب اصلح مردم دانست.

علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و قانونی تک تک هموطنان در داخل و خارج میهن اسلامی می باشد، اظهار داشت: شرکت در انتخابات اصلی‌ترین نماد مردم سالاری دینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا پیدا کرده است.

وی افزود: مردم قطعا با آگاهی و بصیرت در استمرار حماسه میدانی همراهی آسمانی رییس جمهور شهیدمان نه تنها حماسه ای دیگر در این انتخابات رقم خواهند زد بلکه به یقین با توجه به حساسیت های جدی افکار عمومی در حوزه محیط‌زیست فردی را انتخاب خواهند کرد که ضمن استمرار راه خدمت شهید جمهور عزیزمان، با برنامه های توسعه ای علمی مبتنی بر توانمندی طبیعت شرایط را برای حفاظت بهتر از محیط زیست این آب و خاک را فراهم کند.

او اعلام داشت: مطمئنم که فرد منتخب با بصیرت و درایت کامل از چالش های مهم دنیا، موضوع محیط زیست را همچنان به عنوان راهبردی ترین اصل زمامداری خویش اتخاذ و راهبری می نماید.

معاون رییس جمهور با درخواست از مردم برای شرکت حداکثری در پای صندوق های رای در روز جمعه ۸ تیرماه ، بیان داشت: اعتقاد داریم که صندوق های رای مسیر تعالی و توسعه پایدار کشور است که منتهی به قله های پیشرفت و خودکفایی خواهد شد و ما هیچگاه نباید از این فرصت غافل شویم لذا یقین داریم بر اساس شاخص های تعیین شده توسط رهبری عظیم الشان انقلاب، مردم رییس جمهور را بر می گزینند که موضوع محیط زیست را راهبرد اصلی و کلان تلقی و مساله درجه یک کشور هدف قرار دهند.