به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون : رییس تحقیقات، ارزیابی و توسعه شایستگی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت پیشنهادات و انتقادات ارزشمند و سازنده کارکنان گفت: با توجه به گذشت سال های ابتدایی از زمان بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان و مطابق با برنامه های از پیش تعیین شده در حوزه منابع انسانی […]
به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون : رییس تحقیقات، ارزیابی و توسعه شایستگی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت پیشنهادات و انتقادات ارزشمند و سازنده کارکنان گفت: با توجه به گذشت سال های ابتدایی از زمان بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان و مطابق با برنامه های از پیش تعیین شده در حوزه منابع انسانی و در جهت رشد و بالندگی نیروی انسانی، طرح نظرسنجی ازکارکنان شرکت در سال ۱۳۹۶ انجام شد که پس از جمع آوری و تحلیل اطلاعات حاصل از آن طرح گفتگوی سازمانی و مدل جامع مفهومی و منحصر به فرد ارتباطات داخلی فولاد هرمزگان طراحی و اجرا می شود .
امین رنجبرفرد افزود: از آنجا که همواره مدیرعامل محترم و معاون منابع انسانی بر ایجاد بستر مناسب و شایسته برای طرح موضوعات مختلف پرسنل به شکل های مختلف و خلاقانه و همچنین استخراج نظرات همکاران، تاکید داشته اند، موضوع ارتباطات داخلی و گفتگوی سازمانی در دستور کار قرار گرفته است .
وی تصریح نمود: وجود ارتباطات موثر و صحیح، همواره یکی از عوامل مهم توفیق در سازمان برشـمرده شـده اسـت و با وجود یک سیستم ارتباطی کارآمد وظایف مدیران (همـاهنگی، برنامـه ریـزی، سـازماندهی،کنترل و …) و نیز وظایف سایر کارکنان قابل تحقق خواهد بود .
رنجبرفرد بیان داشت: ارتباطات در سازمان از چنان اهمیتی برخوردار است که می توان نخستین وظیفه مدیران را توسـعه و تقویت ارتباطات دانست، چنانچه هدف سازمان دسـت یـافتن بـه حداکثر بهره وری باشد، نظام ارتباطات باید به گونه ای طرح ریزی شود که در هرحال، اطلاعـات از مجاری مرتبط، در اختیار صاحبان تصمیم در سازمان قرار گیرد .
رییس تحقیقات، ارزیابی و توسعه شایستگی به این نکته اشاره نمود که فرآیند ارتباطات داخلی مستلزم یکپارچگی طراحی برنامه های ارتباطی، گسترش بازار هدف گفتگوها، دسترسی برابر کارکنان به اطلاعات عمومی سازمان و افزایش تعاملات بین واحدهای سازمانی می باشد.
رنجبرفرد ضمن اشاره به نتایج استخراج شده از نظرسنجی از کارکنان در سال ۱۳۹۶ (نسکافه) اشاره نمود و گفت: استفاده از نظرات کارکنان در حوزه نیازهای ارتباطاتی و اطلاعاتی ایشان و همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیران، لزوم توسعه ارتباطات موثر در شرکت فولاد هرمزگان، را به عنوان امری مهم مورد شناسایی قرار داد.
وی تصریح نمود: با استناد به این امر، مدل جامع مفهومی و منحصر به فرد ارتباطات داخلی شرکت فولاد هرمزگان طی فرآیندی مشخص بر اساس بخش بندی کارکنان، تعیین نیازهای ارتباطی و مطالعه سازمان های پیشرو، طراحی و برنامه های آن طرح ریزی گردیده که به تصویب مدیر عامل محترم، معاونین و مدیران رسیده است.
رنجبرفرد اظهار داشت: همچنین در راستای عملیاتی نمودن مدل مفهومی ارتباطات داخلی در شرکت فولاد هرمزگان و بر اساس توافق به عمل آمده با مدیرعامل محترم، مقرر گردید که در سال ۱۳۹۷ موارد ذیل انجام پذیرد:
محور
حوزه
اطلاع رسانی
· اطلاعیهها
· مستندات عمومی و گردشکارها
گفتگو
· گفتگوهای ادواری
· پیامهای مدیرعامل
بازخورد
· نظرسنجی از کارکنان
· سایر نظرسنجیها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سرمایهگذاری ۹.۵ میلیون یورویی معادل هفت هزار و پانصد میلیارد ریالی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا در نوسازی ناوگان حملونقل بندری بندر شهید رجایی در راستای اقتصاد دریا محور
این مسابقات که به صورت دوره ای آغاز شده بود در نهایت و پس از برگزاری ۱۰ بازی با شناخت قهرمان به پایان رسید.
معاون فنی و نگهداری ادارهکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات ارتقای جرثقیلهای دروازهای موسوم به جرثقیل ترانستینر منگان شماره هفت(RTG) با بهرهگیری از توان متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی خبر داد.
در دومین دوره جایزه سرآمدی مدیریت دانش بر اساس مدل ارزیابی شامل ۹ معیار و ۶۰ زیرمعیار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس رتبه نخست را کسب کرد.
Δ