معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

✅نهمین اجلاس استانی نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما در هرمزگان برگزار می گردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:نهمین اجلاس استانی نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما در هرمزگان برگزار می گردد.

؛ احسان کامرانی صبح امروز دوشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان با محوریت برگزاری اجلاس استانی نماز،با اشاره به عملیات بزرگ حزب الله سرافراز لبنان علیه صهیونیست ها، عنوان کرد: حزب الله لبنان با این عملیات بی نظیری خود علیه صهیونیست ها نبرد با غاصبان کودک کش را وارد مرحله جدیدی کرد.

وی افزود: صهیونیست ها که در طول بیش از یک سال اخیر دست به انواع جنایت ها علیه مردم مظلوم غزه و لبنان زده اند، حمله شب گذشته حزب الله علاوه بر آن آنکه ضربه مهلکی بر پیکره آنها بود باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت فریضه نماز، تصریح کرد: نماز در دین مبین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و عامل رستگاری انسان هاست.

کامرانی، تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ نورانی نماز رسالت همگانی است و همگان در این زمینه مسئولیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی امکانات و ابزارهای رسانه ای را برای تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان بسیج کرده اند و ضروری است صاحبان تریبون نظیر طلاب، اساتید، فرهنگیان، نخبگان و دانشگاهیان به شبهه افکنی های دشمنان در زمینه مسائل دینی به موقع پاسخ دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: نوک پیکان حمله و شبیخون فرهنگی دشمنان نسل نوجوان و جوان جامعه به عنوان آینده سازان کشور است که ضروری است توطئه های دشمنان به موقع شناسایی و خنثی شود.

کامرانی، اظهار داشت: تهدیداتی که اعتقادات دینی نسل جوان را نشانه گرفته است ضروری است با بهره گیری از ایده های جدید و نو و به ویژه ظرفیت های رسانه ای نوظهور به فرصت مبدل گردد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما، خاطرنشان کرد: برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز نسل نو و رسالت ما فرصت مغتنمی برای توسعه و گسترش فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: ایده های مردمی برای گسترش فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نوجوان و جوان جامعه با اعلام فراخوان عمومی دریافت و پس از داوری ایده های برتر این ایده ها در جامعه عملیاتی گردد.

کامرانی تصریح کرد: خانواده ها، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و دانشگاه ها رسالت خطیری برای نهادینه کردن فریضه نورانی نماز در جامعه بر عهده دارند و ضروری است به این رسالت مهم جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط با ستاد اقامه نماز استان در امر برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز همکاری لازم بعمل آورند.