کنفرانس آموزشی مدیریت آب و بازچرخانی پساب در صنعت برگزار می‌شود

رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان از برگزاری کنفرانس آموزشی مدیریت آب و بازچرخانی پساب در صنعت در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

سید ابوالقاسم موسوی، رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، بیان داشت: مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان در نظر دارد کارگاه آموزشی “مدیریت آب و بازچرخانی پساب در صنعت” را در تاریخ سه شنبه ۶ و چهارشنبه ۷ شهریور ماه برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه بحران آب یکی از بزرگترین معضلات بشر امروز می باشد افزود: تغییرات اقلیمی. گرم شدن زمین و سوی مدیریت ها و بی توجهی به این مهم از دلایل این بحران می باشد.

موسوی گفت: مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان در نظر دارد درراستای رسالت خود مبنی بر ایجاد فرهنگ و رفتار محیط زیستی بر پایه ی مشارکت همچنین ضرورت اجرای برنامه های مهندسی، تخصصی و مدیریت مصرف آب و نقش حیاتی آن در توسعه صنایع و پیشرفت کشور، کنفرانس آموزشی مدیریت آب و بازچرخانی پساب در صنعت ویژه پساب صنایع نساجی، غذایی، صنعت و پتروشیمی، فولاد و آلومینیوم را با همکاری اداره ‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، شرکت های نساجی جهان اروم ایاز و جهان اروم آراز درقالب مسئولیت اجتماعی، در روز سه شنبه مورخ ۶ و تکرار آن در روز چهارشنبه مورخ ۷ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸عصر، در محل سالن همایش های بین المللی شهدای محیط زیست، با حضور دانشگاهیان، صاحبان صنایع و اساتید بین المللی برگزار نماید.

او تاکید کرد: سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل مدیریت بحران کمبود آب، افزایش آلاینده‌های آب و راهکارهای حذف آن، بهبود و افزایش راندمان سیستم های AAT، جایگزین سیستم های تصفیه فاضلاب Mutag به جای MBBR، بازچرخانی مقرون به صرفه پساب صنعتی به فرآیند تولید و نصب و راه اندازی سیستم های UF+RO و MBR+RO برای بازچرخانی پساب در صنعت هستند و متقاضیان و فراگیران می توانند از طریق لینک https://oyaz.co/event ثبت نام و شرکت کنند.