ارائه کلیه خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت الکترونیکی، راه اندازی شد

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: از نیمه اول اسفند ماه سال گذشته، بستر ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، سیامک نیکان اظهار داشت: به دلیل شیوع ویرووس کرونا و در راستای محافظت از پرسنل سازمان و همچنین رعایت فاصله […]

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: از نیمه اول اسفند ماه سال گذشته، بستر ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، سیامک نیکان اظهار داشت: به دلیل شیوع ویرووس کرونا و در راستای محافظت از پرسنل سازمان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی این خدمات ارائه گردید.

وی افزود: با بارگذاری این خدمات، مراجعه حضوری شهروندان به سازمان ضروری نیست و شهروندان گرامی می توانند از طریق میز خدمت الکترونیک، بسته به نوع خدمات خود به نشانی مورد نظر که در ذیل اعلام  می گردد نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند

نیکان دیگر راههای پاسخگویی غیر حضوری در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز ارتباط تلفنی اعلام کرد و بیان داشت: شهروندان جهت ثبت شکایت خود می توانند به سامانه ۱۲۴ تماس گرفته  با دریافت کرد رهگیری نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند .

وی اظهار داشت: برای دسترسی عموم مردم، چهار کانکس در سطح شهر بندرعباس مستقر شدند که شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود از این طریق نیز اقدام نمایند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان در پایان اعلام کرد: شهروندان جهت ارتباط با رئیس سازمان نیز می توانند در ساعات اداری روزهای سه شنبه با شماره تلفن های ۱۷-۳۳۶۷۳۱۱۶ تماس حاصل نمایند.

شهروندان می توانند سایر درخواستهای خود را به دبیرخانه سازمان به نشانی Dabir.hor.mimt.gov.ir  ارسال نمایند.