زوم تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به مردم

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : در راستای دولت الکترونیک در ادارات ، ارائه خدمات غیرحضوری و یکپارچه به مردم ضروری است تا مردم با کمترین هزینه و در اسرع وقت بهترین خدمت را دریافت کنند. نازنین شیبانی تذرجی در دومین جلسه توسعه فناوری اطلاعات دولت […]

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : در راستای دولت الکترونیک در ادارات ، ارائه خدمات غیرحضوری و یکپارچه به مردم ضروری است تا مردم با کمترین هزینه و در اسرع وقت بهترین خدمت را دریافت کنند.

نازنین شیبانی تذرجی در دومین جلسه توسعه فناوری اطلاعات دولت الکترونیک، گفت : ظرفیت مناسب توسعه دولت الکترونیک در هرمزگان برای افزایش شفافیت و توسعه بخش کسب و کار استان بسیار تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: با تاکیدات استاندار هرمزگان باید استفاده از ظرفیت های موجود استان ، مبنی بر ارایه خدمات الکترونیکی وتسریع و ارتقایابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص ارائه خدمات الکترونیک بیان کرد: در این راستا باید دولت الکترونیک را گسترش دهیم تا شهروندان از این خدمات بهره مند شده و نیاز به مراجعه حضوری آنها به ادارات نباشد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیز توسط دستگاه های دولتی و خدمات رسان نیز از وظائف مهم این نهادهای اجرایی در سطح استان است.

وی افزود: در سال جهش تولید، توسعه دولت الکترونیک ‌در زمینه تسهیل در ارائه خدمات به مردم در ادارات و سازمان ها، صرفه جویی در وقت شهروندان و افزایش سطح مشارکت مردم در بخش های خدماتی و تولیدی که لازمه رونق تولید است، می تواند نقش مهمی ایفا کند.
در این نشست بر فراهم کردن زیرساخت لازم و تلاش در جهت تسهیل ارتباط مستقیم مردم با دفاتر استانداری تاکید شد.