برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد بر مبنای BSC در اداره کل پست استان هرمزگان

جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل پست استان هرمزگان بر اساس BSC به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، در این جلسه که امروز سه شنبه مورخ ۲۵ آذرماه جاری و با حضور مدیر کل، معاونین، روسا و کارشناسان ادارات ستادی و اجرایی اداره کل پست استان به صورت ویدئو […]

جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل پست استان هرمزگان بر اساس BSC به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ، در این جلسه که امروز سه شنبه مورخ ۲۵ آذرماه جاری و با حضور مدیر کل، معاونین، روسا و کارشناسان ادارات ستادی و اجرایی اداره کل پست استان به صورت ویدئو کنفرانس و با هدف ارزیابی عملکرد هشت ماهه اول سالجاری بر اساس کارت امتیازی متوازن BSC برگزار گردید، وضعیت کسب و کار در استان هرمزگان، برنامه ها، اهداف و چگونگی روند همکاری مجموعه ستادی و اجرایی پست استان، در رسیدن به اهداف پیش بینی شده توسط شرکت ملی پست بررسی شد .

عبداله عبدلی، مدیر کل پست استان هرمزگان در این جلسه، برنامه های شرکت ملی پست را مطرح نمود و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به حاضرین، گفت: بررسی و کسب نمرات هرسنجه بر عهده مسئول سنجه مربوطه است و ارتقا امتیاز هر سنجه، با نظارت بر عملکرد ادارات پست شهرستان ها و واحدهای قبول و ارائه رهنمودها و اهداف این برنامه، به تمامی همکاران، دست یافتنی است.

وی با اشاره به ترسیم برنامه های شرکت ملی پست بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC ، این برنامه را روش مناسبی دانست که می‌تواند مجموعه را در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

عبدلی خاطر نشان کرد: در راستای افزایش رضایت مشتریان و با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باید تلاش کنیم تا سهم بیشتری از ترافیک را به خود اختصاص دهیم.

مدیر کل پست استان هرمزگان با تاکید بر ارائه خدمات الکترونیکی و سرویس های نوین پستی اظهار داشت: برای اجرایی کردن راهبردها و تحقق اهداف تعیین شده، سنجه‌های مناسب و مرتبط با هر یک از اهداف در بخشهای مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و رشد یادگیری، تعیین گردیده و عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی به شکل منظم و مستمر در جلسات ارزیابی عملکرد، بررسی و تجزیه و تحلیل گردد.

عبدلی در پایان جلسه تشریح برنامه شرکت ملی پست براساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC گفت: سازمانهای پیشرو همواره برای حضور موفق و مداوم در عرصه رقابت و افزایش سهم خود در بازار کسب و کار و جلب رضایت ذینفعان خود آماده اند و به گونه‌ای عمل می کنند که از فرصت‌های موجود در جامعه، بهترین بهره را برده و با تدوین برنامه‌های مناسب و مطابق با شرایط بازار و نیازهای جامعه، خود را به عنوان نشان برتر در حوزه محصول یا خدمت معرفی کنند.