اعضای هیات رییسه انجمن تیراندازی کارگری استان هرمزگان منصوب شدند

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان، داوود محمدی زاده رییس انجمن تیراندازی کارگری طی نشستی که  با حضور فرشید اوسپید رییس هیات و حسین روحی دبیر در سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اعضای هیات رییسه خود را معرفی کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان هرمزگان، داوود محمدی زاده رییس انجمن تیراندازی کارگری طی نشستی که  با حضور فرشید اوسپید رییس هیات و حسین روحی دبیر در سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اعضای هیات رییسه خود را معرفی کرد.

در این نشست محمدی زاده ضمن معرفی اعضای هیات رییسه و ارایه رزومه آنان آمادگی خود را برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشور کارگری که در آذرماه برگزار میگردد اعلام کرد.

وی در ادامه گفت رایزنی های لازم با شرکت های پالایش نفت و گاز برای برگزاری مسابقه انتخابی و شناسایی بهترین ها برای حضور در مسابقات کشوری انجام شده است.

فرشید اوسپید رییس هیات نیز ضمن خیر مقدم به روسای کمیته های انجمن تیراندازی و ابراز خرسندی از تشکیل یک تیم قوی با رزومه های درخشان در کادر هیات رییسه این انجمن گفت با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک قصد داریم نسبت به جذب اسپانسر از صنایع استان بمنظور کمک به انجمن ها و برداشتن موانع از سر راه آنان اقدام کنیم.

اعضای هیات رییسه به شرح ذیل می باشند.

۱.دکتر محمود طاهری زاده دبیر انجمن

۲. سرکار خانم مرضیه صفت زاده نایب رییس بانوان انجمن

۳.سرکار خانم فاطمه جعفری مسول امور اداری

۴.سرکار خانم صغری مرادی کمیته داوران

۵.مهندس وهب براد کمیته آموزش

۶. مهندس سید علی غفوری کمیته قهرمانی و مسابقات

۷.مهندس سجاد قادری کمیته اهداف پروازی

۸.مهندس مهدی سالاری پور کمیته تشریفات و تدارکات

۹.مهندس داوود قاسمی کمیته مهندسی و توسعه زیر ساخت

۱۰.مهندس مرتضی کوهستانی کمیته انضباطی

۱۱. مهندس فرزان قاراگزلیان کمیته فنی

 ۱۲. مهندس عماد کریمی کمیته شهرستانها

۱۳.سرکار خانم فرزانه فرشیدی کمیته پزشکی

۱۴. دکتر موسی آخش جان رییس کمیته مشاوران و هیات رییسه

۱۵.مهندس محمد جمالی کمیته پیشکسوتان

۱۶.مهندس علیرضا پیشداد نیا کمیته مربیان