ایران ۲- بولیوی ۱

گلزنی مهدی ترابی موجب شد تا ملی پوشان ایران دیدار تدارکاتی برابر بولیوی را با پیروزی ۲ بر یک به اتمام رسانند. به گزارش  پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  “ورزش سه”، تیم ملی ایران که خود را آماده حضور پُر قدرت در جام ملت‌های آسیا می‌کند، در دومین اردوی آماده سازی بعد از […]

گلزنی مهدی ترابی موجب شد تا ملی پوشان ایران دیدار تدارکاتی برابر بولیوی را با پیروزی ۲ بر یک به اتمام رسانند.

به گزارش  پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  “ورزش سه”، تیم ملی ایران که خود را آماده حضور پُر قدرت در جام ملت‌های آسیا می‌کند، در دومین اردوی آماده سازی بعد از جام ملت‌های آسیا، تمرینات منظمی زیر نظر کادرفنی داشته و امشب در تنها دیدار تدارکاتی این اردو به مصاف تیم ملی بولیوی رفته است؛ شاگردان کی‌روش که بعد از جام جهانی یک مسابقه دوستانه با ازبکستان داشتند و به پیروزی رسیدند، امشب هم به دنبال برد دیگری در بازی‌های تدارکاتی هستند تا با شرایط بهتری امیدوارتر به جام ملت‌های آسیا باشند.

 

بازی‌های دوستانه بین المللی
سه‌شنبه: ۹۷/۰۷/۲۴ ؛ ساعت ۱۹:۳۰
استادیوم: آزادی/ تماشاگر: حدود ۱۰ هزار نفر
داور: علی شعبان(کویت)؛ کمک‌ها: حمود الفهلی، عباس غلوم و وحید کاظمی(ایران)/ ناظر: امید جمالی

شرح گل

ایران ۱ – بولیوی صفر (دقیقه ۱۷: علیرضا جهانبخش): پس از پرتاب اوت وحید امیری از سمت چپ زمین، مهدی طارمی با ضربه سر به علیرضا جهانبخش پاس داد که او هم با ضربه سر توپ را زد ولی دروازه‌بان بولیوی واکنش نشان داد که در ریباند هم دوباره جهانبخش صاحب موقعیت شد و این بار با شوت تک ضرب دروازه را باز کرد.

یران ۱ – بولیوی ۱ (دقیقه ۵۱: رودی کاردوسو): پشت محوطه جریمه ایران توپ به رودی کاردوسو رسید که او با شوت ناگهانی پای چپ و تماشایی موفق به گلزنی شد.

 

ایران ۲ – بولیوی ۱ (دقیقه ۶۳: مهدی ترابی): اشکان دژاگه از میانه زمین پاس در عمق داد که دفع ناقص مانوئل ساگردو و توپ‌گیری مهدی ترابی موجب شد تا این ملی پوش ایران با ویسکارا تک به تک شود و در حالت درازکش دروازه بولیوی را باز کند.