بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بازدید کرد و به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان و نظم اداری تاکید ویژه ای داشت. دراین بازدید بیگمرادی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان میناب گزارش کاملی از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرستان در […]

سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بازدید کرد و به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان و نظم اداری تاکید ویژه ای داشت.

دراین بازدید بیگمرادی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان میناب گزارش کاملی از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرستان در خصوص ستاد بازسازی ، نحوه تملک و واگذاری زمین روستایی ، مطالعه ، بازنگری و اجرای طرح هادی ، پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی اماکن روستایی ، جذب کمک های مردمی به حساب ۱۰۰ حضرت امام و نحوه کمک به متقاضیان و جامعه هدف حساب ۱۰۰ و همچنین تامین مسکن جوانان و پروژه های طرح نهضت ملی شهرستان ارائه نمود.

  فرماندار ویژه شهرستان میناب از نزدیک  از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

سلحشور هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم صورت میگیرد.

در پایان این بازدید فرماندار ویژه میناب ضمن دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان میناب با  متقاضیان دیدار چهره به چهره داشت و در پایان از زحمات مهندس نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بیگمرادی مدیر بنیاد مسکن شهرستان میناب و مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود.