بازدید مدیر کل پست استان هرمزگان از اداره پست شهرستان بستک

بازدید مدیر کل پست استان هرمزگان از اداره پست شهرستان بستک   “عبداله عبدلی” مدیر کل پست استان هرمزگان از اداره پست و دفاتر پستی شهرستان بستک بازدید و با رییس و کارکنان پست شهرستان گفتگو نمود. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان، مدیرکل […]

بازدید مدیر کل پست استان هرمزگان از اداره پست شهرستان بستک

 

“عبداله عبدلی” مدیر کل پست استان هرمزگان از اداره پست و دفاتر پستی شهرستان بستک بازدید و با رییس و کارکنان پست شهرستان گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان، مدیرکل پست استان در ابتدای ورود به شهرستان بستک از دفتر پستی جناح و نمایندگی توزیع هرنگ بازدید بعمل اورد.

وی در این بازدیدها چگونگی اجرای فرایند عملیات پستی را کنترل و بر رعایت استانداردهای لازم و موارد امنیتی تاکید نمود.

عبداله عبدلی در ادامه حضور خود در شهرستان بستک از اداره پست این شهرستان نیز بازدید و در نشستی صمیمی با کارکنان، از زحمات و تلاش های آنان قدردانی نمود.

عبداله عبدلی در سخنانی اظهار داشت: کیفیت حق مشتری است و آنچه خدمت را ماندگار می کند، رضایت مشتری است، از این رو می بایست تمامی تلاش خود را با تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمند سازی و اصلاح و بازنگری در فرایندها، در جهت جلب رضایت مشتری و حفظ وفاداری او به کار گیریم.

مدیرکل پست استان هرمزگان حفظ کرامت و شئونات انسانی و اسلامی را در کنار رعایت آراستگی و  نظافت ظاهری کارکنان و محیط کار از مهمترین نشانه های محیط کار سالم و استاندارد عنوان کرد و خواستار رعایت این موارد توسط کارکنان در سطح ادارات پست استان هرمزگان شد.

صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از قابلیتهای IT برای کاهش هزینه ها، کنترل حضور و غیاب و مرخصی کارکنان، داشتن روحیه مشارکت پذیری، تمرکز بر کار اصلی، رعایت حقوق شهروندی و توجه به سلامت اداری از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل در این جلسه بود.

عبدلی ابراز امیدواری نمود: با همدلی و تلاش بیشتر کارکنان در راستای مشتری مداری، روز به روز شاهد اعتلا و ارتقاء پست شهرستان بستک در بخش های مختلف باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی، کارکنان پست شهرستان بستک، مسائل و مشکلات خود را مطرح و مدیر کل پست استان دستورات لازم را صادر نمودند.

 

 

بابک پارسا///