برگزاری کارگاه تخصصی آموزش داستان در سیریک

پیشان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک  از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش داستان در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: این کارگاه با مدرسی استاد مولف کشوری به صورت فشرده و یک روزه  برگزار شد. محمد پیشان ادامه داد: در این کارگاه که با تدریس رکنی نویسنده، شاعر و مدرس […]

پیشان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک  از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش داستان در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: این کارگاه با مدرسی استاد مولف کشوری به صورت فشرده و یک روزه  برگزار شد.

محمد پیشان ادامه داد: در این کارگاه که با تدریس رکنی نویسنده، شاعر و مدرس ادبی، برگزار گردید، به بهترین روش‌های داستان نویسی و تجربه زیسته وی در حوزه ادبیات و راز موفقیت این چهره شاخص ادبی کشور پرداخته شد.

وی افزود: این کارگاه در دو بخش برگزار شد که بخش نخست کارگاه صبح روز پنجشنبه ۲۵ آبان برگزار شد و استاد به آموزش مسائل تئوری داستان نویسی پرداخت و بخش دوم کارگاه که عصر همان روز برگزار شد به خوانش و نقد داستان های شرکت کنندگان اختصاص یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک در ادامه بیان نمود: این کارگاه به مناسبت هفته کتاب و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.