تجلیل از فعالان مسجد در روز جهانی مساجد

محمدی زاده گفت: در آیین تکریم از فعالان مسجد که به همّت فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان و دفتر امام جمعه و با حضور مسولان و روسای ادارات فرهنگی و جمعی از برگزار شد، از فعالان و ائمه مساجد شهرستان تجلیل و قدردانی شد. امام جمعه موقت شهرستان بستک اظهار داشت؛ یکی از کارهای […]

محمدی زاده گفت: در آیین تکریم از فعالان مسجد که به همّت فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان و دفتر امام جمعه و با حضور مسولان و روسای ادارات فرهنگی و جمعی از برگزار شد، از فعالان و ائمه مساجد شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

امام جمعه موقت شهرستان بستک اظهار داشت؛ یکی از کارهای پیامبر اسلام (ص) تشکیل و تاسیس مساجد بود که در مساجد با تجمع مردم و محوریت دعا و جنبه های توحیدی، مسلمین به پیروزی و موفقیت دست پیدا می کردند.

وی افزود: مساجد یکی از دستاوردهای عظیم اسلام است که باید راهش را با قدرت ادامه داد تا خاری در چشم دشمنان باشد.

ایشان بیان نمود: بهترین محل برای نزدیک شدن فکرها و اندیشه ها مسجد است. در صدر اسلام مسجد به عنوان محور، پذیرای هر فکر و عقیده و سلیقه ای بود و موارد علمی نیز در آن مطرح می شد و این مسائل نشان می دهد که مسجد تک‌بُعدی نیست.

وی عنوان کرد: امروزه می بینیم که فرهیختگان و نخبگان از دل مسجد بیرون می آیند.سپاه و بسیج در چند سال اخیر بر روی این مسئله تاکید داشته و قرارگاه تحول محلات که شکل گرفته، نشان می دهد مسجد محوریت دارد و کار ائمه جمعه و جماعات سنگین می شود بنابراین پیش‌نمازی تنها کار ما نیست بلکه بناست با حضور یک امام جماعت در مسجد، ارکان تربیتی و مدیریتی از آنجا شکل بگیرد.