حضور قشم با ۹۱ میلیون دلار بسته سرمایه‌‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این سازمان با ۹۱ میلیون دلار در مهمترین رویداد گردشگری و صنایع دستی خاورمیانه در سلیمانیه عراق شرکت کرده است.   به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون دکتر ابراهیم رستم‌گورانی با اعلام این خبر به رسانه‌‌ها، اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب […]

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این سازمان با ۹۱ میلیون دلار در مهمترین رویداد گردشگری و صنایع دستی خاورمیانه در سلیمانیه عراق شرکت کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون

دکتر ابراهیم رستم‌گورانی با اعلام این خبر به رسانه‌‌ها، اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب ۹ طرح گردشگری در حوزه‌های اماکن اقامتی، درمانی، حمل و نقلی، تفریحی و صادراتی ارایه شده است.

وی افزود: این بسته‌ها به ارزش ۹۱ میلیون دلار، آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به حوزه گردشگری است. ‌

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: منطقه آزاد قشم با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های ارزنده جزیره در حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور دارد.

رستم‌گورانی بیان کرد: معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی جزیره قشم، تبادل اطلاعات و تعامل با اماکن اقامتی و دفاتر گردشگری سلیمانیه، برنامه‌ریزی برای برپایی تورهای تفریحی و بازدید از جاذبه‌های دو منطقه از دیگر موضوعات مورد نظر در این نمایشگاه است.

وی همچنین از ارائه بسته های دیگر سرمایه گذاری جزیره، در حوزه های نفت و انرژی، شیلات، کشاورزی و صنایع قشم به ارزش تقریبی ۹٫۷ میلیارد دلار در این نمایشگاه به علاقه‌مندان خبر داد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه آغازی برای توسعه مراودات تجاری و گردشگری بین کشورهای خاورمیانه باشد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق یکی از بزرگ ترین و مهمترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در خاورمیانه است که از ۲۶ مردادماه با حضور کشورهای مختلف و مناطق آزاد ایران کار خود را آغاز کرده و تا ۲۹ همین ماه ادامه دارد.

 

منبع  : تسنیم

 

بابک پارسا////