سفر پر برکت آیت الله رئیسی به هرمزگان با همراهی ۱۷ نفر از وزراء و معاونانشان

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه ۲۳دی۱۴۰۰ با استقبال نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و فرماندهان لشکری و مدیران استانی وارد فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد. حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر به‌صورت سرزده از برخی شهرها و مجتمع‌های اقتصادی بازدید کرد. همچنین دیدار با اقشار، خانواده […]

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه ۲۳دی۱۴۰۰ با استقبال نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و فرماندهان لشکری و مدیران استانی وارد فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.
حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر به‌صورت سرزده از برخی شهرها و مجتمع‌های اقتصادی بازدید کرد. همچنین دیدار با اقشار، خانواده شهدا، دیدار با نخبگان و جلسه شورای اداری ازجمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری در روز نخست بود.
به گفته استاندار هرمزگان ۱۷ نفر از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور از جمله دکتر سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن در این سفر حجت‌الاسلام رئیسی را همراهی کردند.
امروز در دومین روز سفر دولت به هرمزگان، حجت‌الاسلام رئیسی پالایشگاه نفت خام فوق سنگین جزیره قشم را افتتاح کرد. وی همچنین بازدیدهایی از جزایر هرمزگان ازجمله هرمز و قشم داشت. نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور در سفر به هرمزگان بود

روابط عمومی راه آهن هرمزگان