شروع مجدد فعالیت مرکز آزمون‌های شایستگی دریانوردی در بندرلنگه

“مرتضی سالاری” افزود: این اقدام با پیگیری‌ها و مشارکت اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت دریایی استان، برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران عرصه خدمت دریایی به مرکز استان بعد از یک وقفه یکساله فعال شد. وی تصریح کرد: مرکز آزمون‌های شایستگی دریانوردی در بنادر […]

“مرتضی سالاری” افزود: این اقدام با پیگیری‌ها و مشارکت اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت دریایی استان، برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران عرصه خدمت دریایی به مرکز استان بعد از یک وقفه یکساله فعال شد.

وی تصریح کرد: مرکز آزمون‌های شایستگی دریانوردی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال و در راستای عمل به مسئولیت‌های حاکمیتی، ارتقاء کیفیت و تسریع خدمات‌دهی به ساحل نشینان و دریانوردان این استان از سر گرفته شد.

سالاری اضافه کرد: دریانوردان براساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده می‌توانند در آزمون های شایستگی دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنتی https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index مراجعه و با انتخاب شهرستان بندرلنگه به عنوان مرکز آزمون خود انتخاب کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطر‌نشان کرد: تسریع در خدمات رسانی، رضایت ساحل نشینان و دریانوردان و ارتقا کیفیت خدمات از جمله راهبردها و برنامه‌های در دستور کار بوده که با تمام توان برای مرتفع شدن مشکلات دریانوردان تلاش می‌کنیم.

سالاری اضافه کرد: مرکز آزمون‌های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW راه‌اندازی و نسبت به برگزاری آزمون‌های دریانوردی در سمت‌های افسردومی و فرماندهی کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن اقدام می‌کنند.