لیگ قهرمانان اروپا؛ برتری سخت بارسلونا مقابل اینتر/ برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرن و به نقل از تسنیم، در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شش دیدار همزمان در نقاط مختلف اروپا برگزار شد. در یکی از این بازی‌ها در گروه F تیم‌های بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم […]

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرن و به نقل از تسنیم، در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شش دیدار همزمان در نقاط مختلف اروپا برگزار شد. در یکی از این بازی‌ها در گروه F تیم‌های بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در نهایت به برتری ۲ بر یک شاگردان ارنستو والورده انجامید. لائوتارو مارتینس در دقیقه ۲ برای نراتزوری و لوئیس سوارس در دقایق ۵۸ و ۸۴ برای آبی‌واناری‌ها گلزنی کردند.

با نتایجی که در این گروه رقم خورد، بوروسیا دورتموند و بارسلونا با چهار امتیاز بالاتر از اینتر و اسلاویا پراگ ایستادند.

در گروه E هم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد در یک بازی پرگل با نتیجه ۴ بر ۳ سالزبورگ اتریش را از پیش رو برداشت. سانه (۹)، روبرتسون (۲۵) و صلاح (۳۶ و ۶۹) برای سرخپوشان مرسی‌ساید گلزنی کردند و سالزبورگ هم توسط هوانگ (۳۹)، مینامینو (۵۶) و براوت هالاند (۶۰) به گل رسید.

شاگردان یورگن کلوپ با این برد سه امتیازی به رده دوم جدول گروه E صعود کردند و بالاتر از سالزبورگ سه امتیازی ایستادند. در این گروه ناپولی با چهار امتیاز صدرنشین است.

در گروه G نیز تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در خانه‌اش با نتیجه ۳ بر یک بنفیکا را شکست داد. آرتم ژیوبا (۲۱)، روبن دیاس (۷۰ – گل به خودی) و سردار آزمون (۷۸) برای نماینده روسیه و رائول دتوماس (۸۵) برای بنفیکا در این بازی گلزنی کردند.

در همین گروه المپیک لیون با نتیجه ۲ بر صفر بر میزبان خود، لایپزیگ غلبه کرد. با این نتایج زنیت و لیون چهار امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه قرار گرفتند.

در گروه H هم چلسی با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست دادن میزبان خود، لیل شد. تامی آبراهام (۲۲) و ویلیان (۷۷) برای شاگردان لمپارد و ویکتور اوسیمن (۳۳) برای نماینده فرانسه گلزنی کردند.

در همین گروه والنسیا در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آژاکس شد. در این گروه آژاکس با شش امتیاز صدرنشین است و تیم‌های والنسیا و چلسی هر یک با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های بعدی هستند.

“بابک پارسا”