نشست معاونت امور استانها با مسئولان واحدهای هنری حوزه هنری هرمزگان

داود ضامنی، معاون فرهنگی امور استان های حوزه هنری به همراه  سینا دلشادی، معاون اجرایی امور استان‌ها از حوزه هنری استان هرمزگان بازدید و با کارکنان آن گفتگو نمودند. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری هرمزگان ، در ابتدای این نشست انوشیروان پیش دار، رئیس حوزه هنری استان […]

داود ضامنی، معاون فرهنگی امور استان های حوزه هنری به همراه  سینا دلشادی، معاون اجرایی امور استان‌ها از حوزه هنری استان هرمزگان بازدید و با کارکنان آن گفتگو نمودند.

ن۲

ن۳

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری هرمزگان ، در ابتدای این نشست انوشیروان پیش دار، رئیس حوزه هنری استان هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم ، به شرح مختصری از فعالیت های حوزه هنری هرمزگان از ابتدای تاسیس آن پرداخت و بیان کرد: حوزه هنری استان با تدوین برنامه های کارشناسی شده و مدون، تلاش کرده است که با پرورش و ساماندهی استعدادهای متعهد و متخصص با توجه به اهداف عالیه سازمان در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و هنر استان حرکت نماید.
وی افزود : استان هرمزگان به برکت پشتوانه و پیشینه قوی در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه مهمی در کشور دارد لذا مسئولان استان باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی استان را شناسایی و در جهت تحقق آن برنامه ریزی نمایند.
در این نشست صمیمی دکتر ضامنی با بیان اینکه هدف از این سفر شنیدن سخنان و طرح مشکلات فرهنگی استان بوده است، از مسئولین هر واحد خواست که به شرح مختصری از وضعیت فرهنگی هنری استان از دیدگاه خود بپردازند و مشکلات موجود را مطرح نمایند تا بتوان ریشه مشکلات را شناسایی و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ گردد .
معاونت فرهنگی امور استانها و مجلس حوزه هنری در ادامه با بیان این که کار فرهنگی یک کار زمان بر است و آثار و نتایج آن در آینده مشخص می گردد افزود : به جرات می توان گفت ساختاری که در حوزه هنری وجود دارد، در هیچ نهاد دیگری نیست.حوزه هنری سازمانی قانونمند و برنامه محور است و اعمال سلیقه و نظر شخصی در حوزه هنری جایی ندارد لذا همه ما با حفظ انسجام سازمانی باید در راستای تببین آرمان های انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان حوزه هنری هرمزگان گفت : امیدواریم با ایجاد زیرساختهای لازم و تلاش و همت مسئولان استان و همچنین مساعدتهای حوزه هنری مرکز ، بتوانیم ابزارهای لازم برای توسعه و ارتقاء بخش فرهنگ و هنر استان را در حد توان خود فراهم نماییم .