پیام مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت روز هوای پاک

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی روز ملی هوای پاک را تبریک گفت: در متن این پیام آمده است: »زندگی بدون احراز سه عامل حیاتی گوارا نیست: هوای پاک؛ آب فراوان و گوارا؛ و زمین حاصل‌خیز و قابل کشت و زرع« حضرت امام صادق(علیه‌السلام( بدون شک بهره‌مندی از هوای سالم، نعمتی الهی است و انسان […]

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی روز ملی هوای پاک را تبریک گفت:
در متن این پیام آمده است:
»زندگی بدون احراز سه عامل حیاتی گوارا نیست: هوای پاک؛ آب فراوان و گوارا؛ و زمین حاصل‌خیز و قابل کشت و زرع«
حضرت امام صادق(علیه‌السلام(
بدون شک بهره‌مندی از هوای سالم، نعمتی الهی است و انسان ها در همه نسل ها محق استفاده از این نعمت الهی هستند .
در این بین همه انسان ها  باید خود را به عنوان امانت دار هوای پاک و محیط زیستی سالم برای نسل آینده بدانند چراکه حفظ سلامتی که یکی از وظیفه های مهم بشر است جز با زیستن در محیط سالم امکانپذیر نیست .
حفاظت از محیط زیست به ویژه پاک نگه داشتن آن لازمه زندگی همه موجودات،  وظیفه ای است که بر دوش یکایک انسان ها نهاده شده و بر ماست تا با مسئولیت پذیری عمومی، فرهنگ سازی و توسعه آگاهی های زیست محیطی در حفظ مواهب خدادادی از جمله محیط زیست تلاش کرده و قدردانی این نعمات باشیم.
بدون شک طراوت زندگی امروز و بقای فردا، در گرو حفاظت از محیط زیست و هوای پاک است و باید بدانیم که ما طبیعت را از پدرانمان به ارث نبرده ایم، بلکه از فرزندانمان به امانت گرفته ایم.
اینجانب  ضمن گرامیداشت روز هوای پاک از همه هم استانی ها به ویژه جامعه شیلاتی استان تقاضا دارم در حفظ محیط زیست و هوای پاک این موهبت با ارزش و  گران بها برای نسل آینده کوشا باشند.
عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات استان هرمزگان