«آبفای هرمزگان» حائز عنوان برتر تولید فناوری های ارزش آفرین شد

 در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان هرمزگان؛ از شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بخش تولید فناوری های ارزش آفرین برای کسب عنوان «غرفه برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری» تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرن ، در این مراسم که با حضور “فریدون همتی” استاندار هرمزگان در سالن ابن […]

 در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان هرمزگان؛ از شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بخش تولید فناوری های ارزش آفرین برای کسب عنوان «غرفه برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرن ، در این مراسم که با حضور “فریدون همتی” استاندار هرمزگان در سالن ابن سینا بیمارستان شهید محمدی برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان عنوانِ غرفه برتر نمایشگاه پژوهش را احراز نمود و  لوح تقدیر و یادبود نمایشگاه از سوی استاندار هرمزگان به “امین قصمی” مدیرعامل آبفای استان اهدا شد.

بنابراین گزارش، براساس ازریابی صورت گرفته، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان ارائه دهنده فناوری ارزش آفرین در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به عنوان غرفه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور ۳۳ شرکت کننده شامل؛ مراکز رشد وفناوری، ارگان ها و دستگاههای اجرایی از ۱۶ الی۲۰ آذر در محل سالن گفتگوی تمدن ها برگزار شد.

141

“بابک پارسا”