باید از سرمایگذارن بخش آب ویژه حمایت کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ؛ مهندس امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در آیین افتتاح بزرگترین آب شیرینکن کشور در بندرعباس بیان کرد ؛ بعد از سالها انتظار مردم شهر بندرعباس به پایان رسید و امیدواریم با افتتاح این پروژه عظیم تا حدی مشکل کم آبی مردم مرتفع گردد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون ؛ مهندس امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در آیین افتتاح بزرگترین آب شیرینکن کشور در بندرعباس بیان کرد ؛ بعد از سالها انتظار مردم شهر بندرعباس به پایان رسید و امیدواریم با افتتاح این پروژه عظیم تا حدی مشکل کم آبی مردم مرتفع گردد.

وی با اشاره به میزان کم بارندگی در استان هرمزگان گفت : بعلت کمبود آب ترور این استان مجبور بودیم آب را بصورت جیره بندی در اختیار مردم قراردهیم این موضوع برای همه ما ناراحت کننده بود لذا با تلاش همه مجموعه شرکت آب و فاضلاب و پشتیبانی وزیر محترم نیرو و همچنین همراهی دکتر همتی استاندار محترم استان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

مهندس قصمی در ادامه سخنانش از حمایت از سرمایگذارن این بخش اشاره کرد و از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد باید از این عزیزان حمایت شود که ما بتوانیم آب بها را افزایش ندهیم.

“بابک پارسا”