تجلیل از کارمند نمونه نفت لاوان در آستانه دهه مبارک فج

در آستانه دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی غرور آفرین مردم سرافراز ایران اسلامی برایادی استکبار جهانی ، طی مراسمی که در سالن کنفرانس شرکت پالایش نفت لاوان برگزار شد ،از تعدادی از کارکنان شریف و سختکوش این شرکت به عنوان (( کارمند نمونه)) تجلیل به عمل آمد . مهندس اخباری مدیر عامل شرکت […]

در آستانه دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و سالگرد پیروزی غرور آفرین مردم سرافراز ایران اسلامی برایادی استکبار جهانی ، طی مراسمی که در سالن کنفرانس شرکت پالایش نفت لاوان برگزار شد ،از تعدادی از کارکنان شریف و سختکوش این شرکت به عنوان (( کارمند نمونه)) تجلیل به عمل آمد .
مهندس اخباری مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان ،ضمن اعلام این خبر و تبریک به کارمندان نمونه شرکت اظهار داشت: همه مساعی مدیران و کارکنان شرکت پالایش نفت لاوان برانجام وظیفه صادقانه استوار است و خوشبختانه این هدف مهم با مشارکت جمعی و تعامل موثر همه کارکنان خدوم وسختکوش این شرکت به بار نشسته است .
وی ابراز امیدواری نمود در سال “جهش تولید” ، موفقیت های بیشتر همراه با بالندگی و توسعه در همه زمینه ها در انتظار شرکت پالایش نفت لاوان باشد که این مهم مسلماً با تلاش شبانه روزی و استفاده از همه ظرفیتها قابل دستیابی خواهد بود .