جلوگیری از خروج ۷۰ هزار لیتر سوخت در سواحل میناب

بسرپرست پایگاه دریابانی میناب از کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب های داخلی خلیج فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون سرهنگ “مجید کریم پور” با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی بر منطقه، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق سوخت به وسیله دو فروند شناور مطلع شدند […]

بسرپرست پایگاه دریابانی میناب از کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب های داخلی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون سرهنگ “مجید کریم پور” با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی بر منطقه، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق سوخت به وسیله دو فروند شناور مطلع شدند و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران با به کارگیری تدابیر لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی، دو فروند شناور را در ۲ مایلی خور”کلاهی” مشاهده کردند و با اجرای سناریوی عملیاتی و رزمی موفق شدند، محموله سوخت قاچاق را کشف کنند.

سرپرست پایگاه دریابانی میناب با اشاره به متواری شدن سودجویان از محل تصریح کرد: مأموران مرزبانی در این عملیات، دو عدد مشک پلاستیکی یدک شده حاوی ۷۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

سرهنگ کریم پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده گازوئیل را ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: تلاش مرزداران برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

“بابک پارسا”