دکتر همتی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان:

جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان ارتقا یافته است/مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهد استاندار هرمزگان گفت: در دوسال گذشته جایگاه آموزش و پرورش استان هرمزگان ارتقا یافته است. به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین […]

جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان ارتقا یافته است/مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهد

استاندار هرمزگان گفت: در دوسال گذشته جایگاه آموزش و پرورش استان هرمزگان ارتقا یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای گامبرون به نقل از  روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه شاهد رشد اساسی در حوزه آموزش ‌و پرورش هرمزگان هستیم، عنوان کرد: در دوسال گذشته جایگاه آموزش و پرورش استان هرمزگان ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: آموزش‌ و پرورش هرمزگان در مسیر رشد و تعالی قرارگرفته و به‌ خوبی زمینه تربیت نخبگان فردا را فراهم کرده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید تنها کاردانی، توانمندی و صداقت را سرلوحه امور و انتخاب افراد قرار داد، افزود: مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهد و دخالت هیچ فرد و نهادی در حوزه تخصصی آموزش و پرورش را نپذیرد.

همتی با اشاره به اهمیت ساخت مدارس جدید در هرمزگان، بیان داشت: برای ساخت ۲۰۰ مدرسه تا مهر سال آینده با همت و حمایت صنایع، خیرین و دستگاه ‌های استان و حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان هرمزگان برنامه ریزی شده است.

در پایان این مراسم از زحمات دانش هاشمی پور مدیرکل سابق آموزش و پرورش هرمزگان قدردانی و موسی دادی زاده به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.