🔰برگزاری ملاقات مردمی استاندار هرمزگان

  ✅دیدار، گفتگو و رسیدگی به ۲۸ درخواست‌ مردم توسط استاندار هرمزگان ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ ‫ ملاقات مردمی استاندار هرمزگان صبح امروز طبق روال سه شنبه ها برگزار شد. به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز  ملاقات مردمی مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در محل سالن جلسات استانداری مطابق با رویه سه‌شنبه‌های مردمی برگزار شد. استاندار […]

 

✅دیدار، گفتگو و رسیدگی به ۲۸ درخواست‌ مردم توسط استاندار هرمزگان

┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄

ملاقات مردمی استاندار هرمزگان صبح امروز طبق روال سه شنبه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز  ملاقات مردمی مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در محل سالن جلسات استانداری مطابق با رویه سه‌شنبه‌های مردمی برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این ملاقات که حدود چهار ساعت به طول انجامید طی دیدار و گفتگوی مردمی، ۲۸ فقره از درخواست‌های مراجعه‌کنندگان را بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری این موارد و مطالبات مردمی را صادر کردند.

گفتنی است استاندار هرمزگان علاوه بر برنامه‌ سه شنبه‌های ملاقات مردمی، به صورت مستمر قبل از برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف طی اطلاع رسانی قبلی در مرکز سامد( سامانه ارتباط مردمی دولت) به صورت تلفنی از طریق شماره تماس ۱۱۱  پاسخگوی مردم شریف همان منطقه از استان خواهدبود تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات و درخواست ها، مطالبات مهم مردم نیز جهت طرح و تصمیم گیری در شورای اداری احصا شوند.